Budując markę swojej firmy napewno warto rozpocząć od profesjonalnie dobranego logotypu. Jest to podstawowy element identyfikacji wizualnej.
Logotyp, zwany też logo, jest graficznym znakiem oddającym zakres działalności danej firmy, jego nazwę a czasami również hasło firmowe. Logotyp określa wizerunek firmy, sprawia, że dla Klienta stajesz sie rozpoznawalny na “pierwszy rzut oka”.
Logo powinno być nie tylko atrakcyjne i nowoczesne ale nade wszystko czytelne i trafne. Powinno w sposób jednoznaczny wskazywać na rodzaj działalności firmy. Bywa, ze logo to tylko element graficzny, ale może to być tylko typografia bądź połączenie grafiki z tekstem. Zanim zaprojektujemy logo zapoznajemy się dokładnie z potrzebami i oczekiwaniami klienta. Opracowujemy kilka propozycji, z których następnie klient wybiera projekt najtrafniejszy a my dokonujemy w nim stosownych poprawek aby otrzymać projekt docelowy.
Opracowanie projektu logotypu daje początek reszcie systemu identyfikacji wizualnej, a są to: wizytówka, papier firmowy, koperty do korespondencji, opakowania, elementy wnętrza firmy, materiały reklamowe, plakietki dla pracowników i inne.